شهربازي

تعدادی شعر قدیمی

1393/5/10 13:13
نویسنده : مادر و کودک
1,326 بازدید
اشتراک گذاری

چه دختری

شعر شنیدنی کودکان (1)

 

چه دختری چه چیزی
دست میکنه تو دیزی
گوشتاشو درمیاره
نخوداشو جا میذاره
دیزی که گوشتن داره
باباش خبر نداره

 

 

 

باغ در شکسته

شعر شنیدنی کودکان (3)

 

رفتم در باغ شکسته
دیدم حسنی اونجا نشسته
گفتم حسنی حالت چطوره ؟
گفت هیچی نگو دلم شکسته

 

 

 

 

 

 

کلاغه میگه

شعر شنیدنی کودکان (2)

 

کلاغه میگه قار قار
سفره قلمکار کار
پنیر میخوام بار بار
بابات میره سر کار
نچ حالا زوده ، نچ حالا زوده

 

 

 

قورباغه میگه

شعر شنیدنی کودکان (5)

 

قورباغه میگه : قر و قر و قر
آب میاد سرم شر و شر وشر
حالا میشم قد شتر
فیس میکنم باد میکنم
می ترکه بادش در میره
همه ی فیساش هدر میره

 

 

در کجایی ؟

شعر شنیدنی کودکان (4)

 

آقا لک لک
در کجایی ؟
در بلندی
چی میخوری ؟
نون قندی
مال من کو ؟
گربه برده
اگه گربه رو ببینم
سر دمبش ر میچینم

 

 

 

 

 

 

 

                                            بارون میاد

شعر شنیدنی کودکان

 

میاد جر جر
پشت خونه هاجر
هاجر عروسی داره
دمب خروسی داره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شهربازي می باشد